AARHUS: En 37-årig mand er ved Retten i Aarhus blevet idømt en bøde på 40.000 kr. for at køre pirattaxa, oplyser Østjyllands Politi i en pressemeddelelse mandag den 15. januar.
Noget af det der sker i landets næststørste kommune
AARHUS: En 37-årig mand er ved Retten i Aarhus blevet idømt en bøde på 40.000 kr. for at køre pirattaxa, oplyser Østjyllands Politi i en pressemeddelelse mandag den 15. januar.